FAQ - egarden24.pl

Kategorie

FAQ

Gdy już rozejrzysz się po naszym wirtualnym sklepie i wybierzesz przedmioty,
które Cię interesują, należy przejść do etapu składania zamówienia internetowego.

Zobacz jak prosto i niezwykle intuicyjnie zrobisz zakupy w naszym sklepie.


1. Konto zakładamy klikając w lewym górnym rogu "Zaloguj się"


2. Czekamy aż strona się załaduje. Następnie wpisujemy adres e-mail po lewej stronie i klikamy przycisk "stwórz konto"


3. Zostaniemy przeniesieni na stronę, gdzie należy wypełnić swoje dane, m.in: imię, nazwisko, datę urodzenia.
Ustalamy hasło, które pozwoli w przyszłości zalogować się na nasze konto.
Klikamy "Zarejestruj się".

4. Otrzymamy na podany adres e-mail wiadomość z naszym loginem oraz hasłem. Od teraz posiadamy swoje konto w sklepie egarden24.pl

1. Klikamy w lewym górnym rogu "Zaloguj się".


2. Uzupełniamy swój e-mail oraz hasło po prawej stronie.
  

3. Klikamy zaloguj się
By znaleźć interesujące nas przedmioty możemy skorzystać z bocznego menu, które znajduje się po lewej stronie.
 
1. Najeżdżamy myszką na plusik interesującej nas kategorii, np. "Architektura ogrodowa".
Zobaczymy możliwe do wyboru podkategorie.
 
2. Wybieramy interesującą nas podkategorię i klikamy na nią.


3.  Wyświetlą nam się produkty z danej podkategorii.
Jeśli chcemy zakupić dany produkt klikamy w pomarańczowy przycisk "Dodaj do koszyka"


4. Możemy również szukać produktów wpisując ich nazwę w wyszukiwarkę, która znajduje się na środku strony.
 

Wpisujemy produkt którego szukamy, np. "nawóz do trawy", następnie klikamy znaczek lupki lub wciskamy enter.
Po kliknięciu wyświetlą nam się wszystkie produkty, które w nazwie zawierają wyrażenie 'nawóz do trawy'.
  
Jeśli chcemy zakupić dany produkt należy kliknąć na pomarańczowy przycisk "Dodaj do koszyka".
                    
4. Gdy dodamy do koszyka wszystkie interesujące nas artykuły - możemy złożyć zamówienie.
By zobaczyć swój koszyk klikamy w ikonkę, która znajduje się po prawej stronie.
  

5. Rozwinie się koszyk ze wszystkimi produktami, które do niego dodaliśmy. Jeśli chcemy któryś z produktów
usunąć wystarczy kliknąć na ikonkę "kosza", która znajduje się po prawej stronie przy każdym z produktów.
 
Jeśli wszystko jest w porządku klikamy "Realizuj zamówienie"


6. Załaduje się nowa strona na której należy:
 
- Uzupełnić dane dostawy
  
- Wybieramy sposób dostawy (wyświetlają się tylko możliwe do wyboru formy dostawy)
Cena podana w koszcie dostawy jest ceną ostateczną, która uwzględnia wagę naszego zamówienia.
    
- Wybieramy sposób płatności: przelew zwykły lub szybki przelew za pomocą przelewów24.
  
Na samym dole widzimy jeszcze raz podsumowanie naszego zamówienia.

Akceptujemy regulamin i klikamy "Kupuję i płacę".


  

Gdy dodamy do koszyka wszystkie interesujące nas artykuły - możemy złożyć zamówienie.
1. By zobaczyć swój koszyk klikamy w ikonkę, która znajduje się po prawej stronie.
  

2. Rozwinie się koszyk ze wszystkimi produktami, które do niego dodaliśmy. Jeśli chcemy któryś z produktów
usunąć wystarczy kliknąć na ikonkę "kosza", która znajduje się po prawej stronie przy każdym z produktów.
 
3. Jeśli wszystko jest w porządku klikamy "Realizuj zamówienie"


4. Załaduje się nowa strona na której należy:
 
- Uzupełnić dane dostawy
  
- Wybieramy sposób dostawy (wyświetlają się tylko możliwe do wyboru formy dostawy)
Cena podana w koszcie dostawy jest ceną ostateczną, która uwzględnia wagę naszego zamówienia.
    
- Wybieramy sposób płatności: przelew zwykły lub szybki przelew za pomocą przelewów24.
  
Na samym dole widzimy jeszcze raz podsumowanie naszego zamówienia.

5. Akceptujemy regulamin i klikamy "Kupuję i płacę".


  

Punkty lojalnościowe może zbierać każdy użytkownik posiadający konto w sklepie egarden24.pl
Przed przystąpieniem do zakupów należy założyć konto lub jeśli je posiadamy - zalogować się.

Jeśli chcesz zobaczyć ile punktów lojalnościowych posiadasz, należy zalogować się na swoje konto.
W górym pasku menu wybiermy "Moje konto".


Następnie wyświetli nam się strona, gdzie dostępne są do podejrzenia różne informacje na temat naszego profilu.
Między innymi ilość punktów lojalnościowych.




Ilość punktów lojalnościowych jaką można otrzymać za zakup danego przedmiotu podana jest zawsze na stronie
produktu. Przy zakupie przedmiotów przecenionych nie otrzymamy punktów lojalnościowych.


Koszt dostawy uzależniony jest przede wszystkim od wagi zamówienia, a także od gabarytów przesyłki.

- Pocztą polską możemy wysłać skompletowane zamówienie do 2kg.

- Paczkomatem możemy wysłać skompletowane zamówienie do 25kg, wielkość nie może przekroczyć wymiarów
największej skrytki. Jeśli waga zamówienia jest wyższa - zamówienie zostanie wysłane w kilku osobnych
przesyłkach paczkomatowych. Za każdą przesyłkę klient płaci osobno.

- Kurierem możemy wysłać skompletowane zamówienie do 30kg. Jeśli waga zamówienia przekracza 30kg,
możemy je wysłać w kilku przesyłkach kurierskich, za każdą przesyłkę klient płaci osobno.



  
Zamówienie powyżej 250zł.

W przypadku, gdy nasze zamówienie przekroczy 250zł (i nie jest to zamówienie paletowe) - jedną przesyłkę
pocztową lub paczkomatową lub kurierską otrzymujemy GRATIS.

Czyli jeśli nasze zamówienie:
w przypadku paczkomatu nie przekroczy 25kg - zostanie wysłane za darmo,
w przypadku przesyłki kurierskiej nie przekroczy 30kg - zostanie wysłane za darmo.

Promocja nie obejmuje dostawy za pobraniem!
Promocja dotyczy kuriera standardowego.



Jeśli zamówienie jest cięższe niż 25kg w przypadku paczkomatu lub 30kg w przypadku dostawy kurierskiej -
zostanie wysłane w dwóch/trzech lub większej ilości paczek (w zależności od potrzeby). W takiej sytuacji
jedna
z przesyłek wysyłana jest za darmo, za kolejne płaci się tak, jak podaje cennik dla
zamówień do 250zł.


Wysyłając przelew tradycyjny w tytule należy wpisać numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby na którą zostało złożone zamówienie.
    
Numer konta: 26 1750 1048 0000 0000 3870 6012
Bank: Raiffeisen Polbank
    
Jeśli transakcja przez przlewy24 z jakiegoś powodu nie powiodła się - nic nie szkodzi.
Prosimy o wiadomość e-mail na adres: info@egarden24.pl, że wysłaliście Państwo pieniążki przelewem
tradycyjnym

   
Wysyłając przelew tradycyjny w tytule należy wpisać numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby na którą
zostało złożone zamówienie.
  
Numer konta: 26 1750 1048 0000 0000 3870 6012
Bank: Raiffeisen Polbank
 
Reklamacje można składać wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@egarden24.pl
Bardzo prosimy w treści wiadomości dokładanie opisać sytuację.
       
W przypadku reklamacji związanych z uszkodzeniem towaru podczas transportu, bardzo prosimy o
dołączenie:
- protokołu szkody, który został spisany z kurierem,
- zdjęcia paragonu,
- zdjęcia uszkodzonego produktu.
      
Protokół z kurierem należy spisać od razu, w momencie odbioru paczki. Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki
przy kurierze, jeśli coś będzie nie tak - należy od razu spisać protokół szkody.

 
Zakupiony towar mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni.
 
Zamówienie należy wysłać na adres:
BIOVITA Sp. j.
Dział zwrotów egarden24
ul. Balicka 100
30-149 Kraków
  
Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę z numerem zamówienia oraz numerem konta w celu zwrotu należności.

Koszt dostawy zwrotnej towaru pokrywa kupujący. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
 
Prosimy zwracać towar jedynie poprzez przesyłki polecone, tj. poczta polska (paczka polecona) lub firmy
kurierskie. Tylko przesyłki polecone mogą Państwo monitorować i dają gwarancję złożenia reklamacji
(u firmy, którą Państwo wysłaliście towar) w razie zagubienia się przesyłki.
   
    
Przed wysyłką lub w dniu wysyłki prosimy o zgłoszenie zwrotu zamówienia na adres e-mail: info@egarden24.pl

   
Towar odebrany osobiście w naszym punkcie - można również osobiście zwracać. Zwrot należności następuje,
gdy zwrot zostanie zaakceptowany przez osobę decyzyjną.
Zakupiony towar mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni.
  
Zamówienie proszę wysłać na adres:
BIOVITA Sp. j.
Dział zwrotów egarden24
ul. Balicka 100
30-149 Kraków
  
Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę z numerem zamówienia oraz numerem konta w celu zwrotu należności.

Koszt dostawy zwrotnej towaru pokrywa kupujący. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
Towar polecamy zwrócić przesyłkami poleconymi: poczta polska (paczka polecona) lub za pośrednictwem firmy
kurierskiej.
    
Prosimy o zgłoszenie zwrotu zamówienia na adres e-mail: info@egarden24.pl

Towar odebrany osobiście w naszym punkcie - można również osobiście zwracać. Zwrot należności następuje,
gdy zwrot zostanie zaakceptowany przez osobę decyzyjną.
Jak najbardziej istnieje możliwość otrzymania faktury VAT.

Jeżeli zamiast paragonu załączona ma zostać faktura, w koszyku, gdy wypełniamy adres dostawy, należy również
wypełnić dodatkową zakładkę " Faktura". Zaznaczamy, że chcemy otrzymać fakturę VAT i wypełniamy dane
do wystawienia fakturki. Prosimy o sprawdzenie podanych danych, gdyż faktury wystawiane są automatycznie.
  


Zamówienia wysyłamy w 90% (w zależności od dostępności towaru, ilości zamówień) w przeciągu 24h od
momentu zaksięgowania Państwa wpłaty. Oznacza to, że jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem
tradycyjnym - wysyłamy je zazwyczaj do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Jeśli zamówienie zostanie opłacone przez przelewy24, zaksięgowanie wpłaty następuje niemal od razu.
 
Zastrzegamy sobie możliwość wysyłki zamówienia do 72h. Jeśli wysyłka zamówienia miałaby nastąpić
później niż 72h, zostaną Państwo powiadomieni o takiej sytuacji e-mailowo i istnieje możliwość anulowania
zamówienia.
    
Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy.
  
W przypadku przesyłek kurierskich, paczki dochodzą do 99% klientów kolejnego dnia roboczego od momentu
wysłania przesyłki. Niestety nie możemy zagwarantować dostawy z dnia na dzień, gdyż termin dostawy zależy
od firmy kurierskiej.

W przypadku paczkomatów, przesyłki dochodzą do 99% klientów kolejnego dnia roboczego (a także w sobotę)
od momentu wysłania paczki. Niestety nie możemy zagwarantować dostawy z dnia na dzień, termin dostawy
zależy od firmy przewozowej inpost.

W przypadku poczty polskiej, paczki polecone przychodzą do naszych klientów do 7 dni roboczych. Maksymalny
czas dostawy podany przez pocztę polską wynosi 14 dni.
 
W przypadku przesyłek paletowych czas dostawy wynosi około 2- 3 dni robocze. Kurierzy paletowi w
przypadku problemów z dostawą kontaktują się bezpośrednio z Państwem.

W takiej sytuacji prosimy o dołączenie wiadomości o późniejszym terminie wysyłki.
Wiadomość do zamówienia można napisać w momencie jego składania, na samym dole strony.
   

  
Jeśli prośba nie została dołączona w komentarzu do zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny
w celu ustalenia terminu dostawy.
Wymiana towaru odbywa się poprzez złożenie nowego zamówienia oraz opłacenie go.
Niechciany towar zwracamy do 14 dni na adres:
 
BIOVITA Sp. j.
dział zwrotów egarden24
ul. Balicka 100
30-149
Kraków

Prosimy dołączyć kartkę z numerem zamówienia oraz numerem konta w celu zwrotu należności.
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia. Gdy towar będzie gotowy do odbioru dostaną Państwo
wiadomość e-mail oraz SMS.

Adres odbioru zamówień:
EGARDEN24
ul. Balicka 100
30-149 Kraków

Godziny otwarcia: 8:00 - 16:00
   
Zapraszamy również do naszej hurtowni ogrodniczej, gdzie towar można obejrzeć oraz zakupić na miejscu bez wcześniejszego kontaktu.
     
Zapraszamy:
BIOVITA Sp. j.
ul. Balicka 100
30-149 Kraków

Godziny otwarcia: 6:00 - 16:00

Zamówienie można anulować jeśli nie zostało jeszcze wysłane. W celu anulowania zamówienia prosimy
o wiadomość e-mail lub najlepiej kontakt telefoniczny.
    
Jeśli zamówienie zostało wysłane należy je odebrać, a następnie zwrócić. Składając zamówienie akceptują
Państwo regulamin sklepu, tym samym zawierana jest umowa kupna - sprzedaży, która obliguje do odbioru
zamówienia. Oczywiście do 14 dni mogą Państwo zwrócić zakupiony towar.
  
Adres zwrotu:
BIOVITA Sp. j.
dział zwrotów egarden24
ul. Balicka 100
30-149 Kraków

   
W przypadku braku odbioru zamówienia klient zostanie obciążony kosztem dostawy zwrotnej do sprzedającego.
Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to maksymalnie 14 dni od momentu, gdy przesyłka zwrotna zostanie
przyjęta w naszym punkcie. Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy wysłany towar dotarł, bardzo prosimy
o samodzielne sprawdzenie na stronie dostawcy u którego nadali Państwo przesyłkę.
   
Prosimy nadawać przesyłki zwrotne tylko i wyłącznie rejestrowanymi paczkami.
Przesyłki polecone na poczcie polskiej lub przesyłki kurierskie.

Polecamy

Polecamy

Najnowsze wpisy na naszym blogu